9 av 10 kunder er fornøyde med Øverbygg

Hele 9 av 10 kunder oppgir at de er fornøyde både med kvaliteten på hytta de har kjøpt av Øverbygg og oppfølgingen de har fått.

– Tilfredse kunder er svært viktig for oss, sier Bjørn Aunsmo, administrerende direktør i Øverbygg Sverige. – Høy kundetilfredshet er resultatet av hardt arbeid og fokus på å samarbeide godt med både leverandører og kunder.

Resultatene kommer fra en kundetilfredshetsundersøkelse gjennomført av Norfakta. I rapporten fra Norfakta står det blant annet « Øverbygg oppnår en total reflektert tilfredshet på hele 89 av totalt 100 poeng. Kundetilfredsheten er totalt sett å betegne som svært høy. Resultatene tyder på svært lojale kunder.»

Best ut med tanke på kundetilfredshet kommer områdene kvaliteten på produktet, selgeren du møtte i Øverbygg og totalkostnader i tråd med hva som var avtalt.

– Det er et privilegium for oss å gi folk muligheten til å virkeliggjøre hyttedrømmen sin, og det betyr mye for oss at den jobben vi gjør, blir anerkjent, sier Aunsmo.